Tātad, tiem, kas jau paspējuši aizmirst - strādāju es par čali, kas palīdz bēdās nokļuvušiem autovadītājiem. Un ne šādiem tādiem, bet gan ar autoražotāju programmām BMW, Mini, Mitsubishi, Porsche (teorētiski esmu apmācīts arī Ferrari un Maserati, bet līdz šim brīdim tur neko nav sanācis darīt - viņi ziemās savus auto nelieto) un autonomas kompānijām Budget, Avis, Enterprise. Ir vēl dažas papildus programmas, bet tur pēdējā laikā mazāk sanāk ko darīt, tur ņūbi ņemās. Un tā kā visās uzskaitītajās programmās auto ir jauni, tad sanāk tā, ka es esmu tas, kurš reāli uzzin kādas problēmas jaunus auto piemeklē uz ceļa.
Ja vienā teikumā - BMW un Ford ir slikta izvēle, vismaz Ziemeļmeksikānijas modeļi (Ford gadījumā tāds oksimoronisms sanāk). Esmu reāli izbrīnīts cik daudz trulu problēmu mēdz būt ar BMX X5 jaunākiem par 2009. gadu. Tas ir pilnīgs WTF. Sākot ar pilnīgi nesaprotamām elektrības pazušanām, motora jaudas krasiem kritieniem, beidzot ar nespēju piedarbināt, atvērtā stāvoklī iesprūstošiem bagāžniekiem un tamlīdzīgi.
Starp citu otra kategorija kuru piemeklē daudz nelaimes ir 325/328XI.
Bet pats trulākais visā tajā lietā ir Run flat riepas. Tās ir tādas riepas, kurām esot caurumam mazākam par 4mm un pilnībā nokrītot spiedienam nedegradējas forma, respektīvi - riepā spiediena nav, izskatās mazliet patukša, bet var braukt līdz 80km stundā un distance arī apmēram 80km (Meksikānijā cipari attiecīgi 50 un 50 jūdzes).
Teorija tāda, ka jaunajiem BMW šito skaistumu liek virsū un NELIEK rezerves riepu, ne pilno, ne mazo - donutu. Tas, lai ietaupītu vietu, bet galvenais svaru, jo vieglāks auto, jo ņiprāk ripo. Praktiski visiem jaunajiem BMW ir tādas riepas un kopš BMW ir nopircis Mini viņi to arī ar visiem Mini ir izdarījuši. Manā skatījumā idiotiskākā ideja ir 4x4 braucamam BMW X5 vai X6, kas tiek lepni dēvēti par Sport Utility Vexicle, neielikt rezerves riepu.
Es jums varu pateikt bez jokiem, katrs otrais BMW ko es velku pa Kanādu ir BMW ar cauru Run flat, kura neturās. Ja ir runa par Mini, tad tie ir 2 no katriem 3. Tās Run flat riepas vienkārši nestrādā. Vai arī klienti vienkārši nepievērš uzmanību un mauc kamēr vienkārši izšķīst. Pilnīgs Achtung! Uz riepām garantija neattiecas, bet serviss (aizvilkt auto līdz tuvākajam BMW dīlerim) attiecas. Un klienti, saprotami, ir ārkārtīgi noskumuši, ka tagad no šitās dirsas viņus ar visu auto aizvilks 80 kilometrus uz austrumiem, jo tur ir tuvākais dīleris, lai gan viņi dzīvo uz 70 kilometrus uz rietumiem un viņu piemājas dīleris ir vēl 12 kilometrus tālāk, tātad 82 kilometrus. Bet uz mājām nevar un 82 kilometrus nevar. Tuvākais dīleris un punkts. Ja ir rezerve - es viņiem varu aizsūtīt čali, lai nomaina riepu un pašiem savas trauslās rokas nav jāsmērē, bet klientam Run Flat...
Cilvēki, ja pirksiet jaunu auto iespļaujiet sejā tam pārdevējam kurš mēģinās notirgot jums Run flat. Lietot to pa Latvijas ceļiem ir uzprasīšanās uz kuņģa čūlu.
Starp citu, ārkārtīgi labs priekšstats radies par Mitsubishi. Tie auto reti plīst. Tiešām, viss serviss parasti aprobežojas ar to, ka kādam vajag piepīpēt iedot vai atslēgas autiņā atstājis un durvis vajag atmūķēt.
O, jā, atmūķēt... Ja jums kādreiz gadīsies atstāt atslēgas iekš BMW X5, jaunākā par 2010, jūtu līdzi. Lielākoties durvju mūķēšana ir bez panākumiem un tad ir tikai viens ceļš - auto uz pacēlāja un pie dīlera.
Citādi vēl ir padaudz problēmu ar Fordiem (Focus, Fiesta), kamēr Huyndai, Honda, Toyota un VW rāda sevi tikai no labākās puses.
Ar Audi un Mercedes kaut kā nav sanācis darboties, tur neko nevaru pateikt.
Bet bottom line ir: BMW X5 = plīstošs, nestabils un neuzticams auto. Reāls parketnieks.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru